Cennik

+48 501 536 599

Kontakt

W apartamentach do Państwa dyspozycji znajdują się :

- na poddaszu jeden  pokój z łóżkiem małżeńskim i jeden z dwoma łóżkami jednoosobowymi

-na poddaszu łazienkę z pełnym węzłem sanitarnym

- na parterze salonik z możliwością rozłożenia dwuosobowej kanapy

- aneks kuchenny z pełnym wyposażeniem umożliwiającym samodzielne przygotowanie posiłków

Przy domu znajduje się wygodny parking oraz biesiadnik z miejscem na ognisko, wiata z grilem i mały plac zabaw dla dzieci.

Na łące przed domem pasą się nasze trzy Koniki Polskie .

W bezpośredniej bliskości znajduje się żółty szlak turystyczny prowadzący na przełęcz Orłowicza i dalej na Smerek oraz Połoninę Wetlińską. W odległości 600 m przy drodze wojewódzkiej nr 897 znajdują się sklepy, przystanek autobusowy i restauracje,

Zapraszamy!

Zapraszamy Państwa do odwiedzenia naszego  domu "Cudne manowce"

Dom znajduje się  w Wetlinie,  w jednym z najpiękniejszych miejsc Bieszczadów. Budując go chcieliśmy, żeby architekturą nawiązywał do hyży Bojkowskich, a wnętrza zapewniały maksimum wygody dla Naszych Gości. W jakim stopniu nam się udało  osądzą Państwo sami.

Dom wzniesiony z bali z bieszczadzkich jodeł stoi na stoku, z którego rozciąga się widok na całe pasmo Połoniny Wetlińskiej z Hnatowym Berdem na pierwszym planie, oraz na Osadzkie Diły i dolinę Moczarnego.

Dom "Cudne Manowce"

W Bieszczady, pierwszy raz przyjechaliśmy dziesięć lat temu właściwie przypadkiem. Już  w czasie pierwszego pobytu zostaliśmy zauroczeni przez Te Góry. Po którychś z kolei odwiedzinach  zaczęliśmy Tu szukać swojego miejsca na przyszłość.  W trakcie długich poszukiwań znaleźliśmy działkę  na której wcześniej mieszkał i gospodarował jeden z legendarnych Bieszczadników - Janek Kołodziej.

Zrujnowane gospodarstwo położone na stromym stoku, z trudnym dojazdem miało jednak zalety - bliskość  szlaków turystycznych i widok  zapierający dech.

W 2010 roku podjęliśmy decyzję o budowie domu dla Gości. Projekt miał nawiązywać architekturą  do hyży boikowskiej.

Jesienią 2011 powstały fundamenty

Jesienią 2011 powstały fundamenty

Pozwól sobie na  ucieczkę od codzienności w malowniczą krainę Bieszczadów